środa, 28 grudnia 2011

Ponieważ zbliża się koniec roku...

...kolejnego już zresztą i ponieważ obiecałam pewnej miłej bloggerce, że jednak się publicznie odezwę a także ponieważ mimo bycia konkursową świnią (tucznikiem nawet, o czym zaraz bedzie mowa) i nie reagowania na liczne dowody sympatii przesylane mailowo chciałabym jednak wyrazić publicznie podziękowanie, ze mnie pomimo powyższych pamiętacie, postanowiłam się jednak odezwać.

Blog, jak nie trudno zauważyć zdechł śmiercią nie do końca naturalną, a raczej wymuszoną okolicznościami, ale jakoś nie mialam i nadal nie mam serca go zamykać, a być może za czas już niedługi bedę mogła go kontynuować, aczkolwiek w nieco już innej tematyce.

Odpowiadając hurtem na mailowe pytania: nic nam się nie stało, żaden koniec świata w sensie negatywnym nie nastąpił, aczkolwiek w sensie pozytywnym...chyba tak;) Przyczyną mojego zamilknięcia są bowiem gigantyczne zmiany życiowe, które zaczęły się w kończącym roku, ale finał swój znajdą już w kolejnym, ponieważ w dużej mierze przypadkowo udało nam się zrealizować trzy cele życiowe prawdziwego faceta (choć w nieco pokrętny sposób):

1. kupiliśmy (prawie) dom
2. spłodziliśmy (prawie) syna - a konkretnie drugą babę podobno
3. w zwiazku z dwoma poprzednimi zamierzamy posadzić w nowym ogrodzie drzewo;)

Nie bedąc gotową na zadne z powyższych (no moze to drzewo, ze względu na teoretyczne zainteresowania ogrodnicze;), nie ukrywam, że wszystko do kupy zdecydowanie mnie przerosło i pozbawilo ostatnich resztek wolnego czasu, dlatego musiałam z paru rzeczy, w tym z bloga zrezygnować. Na Wasze i owszem zaglądam, acz rzadko, ale z ukrycia, bo nawet na komentowanie czasu brakuje.

Nie wiem, czy po przeprowadzce, porodzie i innych uciążliwościach na 'p' (popijawa się Gajowej marzy niestosownie;), dam radę tu wrócić - obiecuję sobie, że tak, ale jak bedzie, czas pokaże. Tymczasem chcę po prostu napisać, że nie zapomniałam o wspaniałym gronie bloggerek-rekodzielniczek, pamiętam jak fajnie się wśród Was czułam i za te miesiące/lata dziękuję;)

No i samych dobrości w Nowym Roku Wam zyczę: zmian do udźwignięcia, niespodzianek do zachwycenia się i dobrych ludzi wokół!

28 komentarzy:

  1. nie masz pojęcia jak się cieszę,że cię widzę!!!, znaczy czytam, tak ściślej, gratuluję rodzeństwa Flo i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje ... i powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wreszcie oficjalne potwierdzenie :) Gratuluję i cieszę się, że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo! Nareszcie! Gdyby nie informacje na FB to bym myślała, że Cię amba wessała!
    Trzymam kciuki więc za całokształt planów i zamierzeń i za to, żebyś jednak do nas częściej wpadała :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!!Ależ nowiny!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pat, cieszę się, że szaleństwo dopisuje Ci dalej :-)
    Gratuluję zmian i trzymam kciuki baaardzo mocno. Ściskam Was ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo mi miło, ze mnie pamiętacie i nadal tu zagladacie;)) Ja rękodzielniczo podupadlam kompletnie i nie wiem, kiedy się podniosę, stad pomysł przebranżowienia bloga w kierunku bardziej domowym, bo czeka nas domu urzadzanie...aczkolwiek też jeszcze nie teraz... pasja grafomana każe jednak dawać upust pisaniu, więc postaram się co jakiś czas zamieszczać tu felietony natury ogólnej, zbierające przeróżne fascynujące obserwacje z procesu kupowania domu, inkubowania potomkini nr 2 oraz prób przezycia pokojowego z potomkinią nr 1. Raz jeszcze bardzo dziękuję za wyrazy pamięci!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się zatem mocno burty swego rodzinnego statku, obu cało i szczęśliwie zawinął do nowego portu z nowym członkiem przezacnej załogi:)))) Okropnie się cieszę że się odezwałaś:))) Serdeczności ślę i Szczęśliwego Nowego:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pati, no to gratulacje i oby wszystko zakończyło się tak, jak sobie życzysz! Szczęśliwego i udanego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  10. No to trzymaj się ciepło, mam nadzieję, że blog z sieci nie zniknie i od czasu do czasu coś się tu będzie działo. Wszystkiego dobrego w nowym roku i pociechy z dzieciaka, drzewa itd :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak widać na razie blog się trzyma. Nie sądze aby zniknął chyba, że platforma blogowa zniknie a na to się nie zapowiada. Pozdrawiam i mam nadzieje, że się wszytko układa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero teraz przeczytałam. Gratulacje z powodu pierwszych dwóch. Drzewa pogratuluję później, bo chcę je zobaczyć. Mam nadzieję, że tu wrócisz! Pozdrawiam. Monika

    OdpowiedzUsuń
  13. I am really glad to read this web site posts which contains lots off useful
    facts, thanks for providing these statistics.

    My page ... Ask.fm tracker (ask-fm-tracker.webnode.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego Ci życzę!
    Bądź szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego Ci życzę!
    Bądź szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

szablon

Google translate