środa, 5 maja 2010

Podaj dalej...

...co umiesz najlepiej;) Czyli najnowsza zabawa blogowa, wreszcie taka, w której mimo braku czasu jestem w stanie uczestniczyć. Udało mi się zapisać u Annaszy...i podaję dalej. A zasady są takie (skopiowane od Annaszy):

1. Musisz posiadać własnego bloga.

2. Pierwsze trzy osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie, mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.

3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom na prezent od ciebie.

4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Podoba mi się długi termin realizacji, bo daje szansę dotrzymania;) Z drugiej strony wyzwanie nie lada, bo mając tyle czasu nie wypada przygotować czegoś uniwersalnego, ale należałoby dopasować prezent do osoby obdarowanej - mam nadzieję, że mi się uda...o ile w ogóle będą chętni;P
 
Przy okazji zauważyłam (zanim licznik zeżarło, mam nadzieję, że chwilowo), że na owym liczniku pękło już 10 tysięcy;) Należy się Candy zwłaszcza, że ostatnie było wieki temu, ale to jeszcze musi chwilkę poczekać...może do 100 posta, który też już niedługo...a na pewno do momentu, gdy wymyślę nagrodę;)

7 komentarzy:

  1. A dlaczego nie miałabym w końcu spróbować!? tym bardziej, że często tu zaglądam, a post o starociach rodzinnych rozczulił mnie, bo sama uwielbiam takie rzeczy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem chętna, świetna zabawa i w końcu udało mi się na nią załapać, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się ustawiam w kolejce i tym samym zgodnie z regulaminem będzie to moje ostatnie uczestnictwo w tej zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę i proszę o przesłanie adresów stacjonarnych na maila z profilu! No i już zaczynam przepatrywać Wasze blogi i myśleć nad stosowną niespodzianką;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak:>
    Gapą się urodziłam to i zostanę do śmierci:)
    Fajny pomysł - świetne terminy realizacji:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, zagapiłam się u Ciebie ... a właściwie to za długo się zastanawiałam i przeszło koło nosa ... ale się nie poddałam i poszłam dalej za dziewczynami, które się załapały u Ciebie i w końcu trafiłam jako trzecia aż u Maggie ... .
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Otto, Samaro - dzięki za adresy, Marietto - nadal czekam;)
    Danusiu, Ivalio wypatruję Waszych podaj dalej, to może uda mi się załapać, bo mam jeszcze 2 możliwości;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

szablon

Google translate