piątek, 13 listopada 2009

Poszukiwany, poszukiwana

Dziś prywata, gdyż rozzuchwalona świeżo nabytą umiejętnością szycia oraz zmotywowana nowymi umiejętnościami Potwornickiej, poszukuję pewnych rzeczy, które gdzieś u kogoś na blogu widziałam, ale skleroza nie pozwala mi sobie przypomineć, gdzie.

A zatem szukam tutoriala/wzoru takiej książeczki:
http://sewing.about.com/od/toysanddolls/ss/childshapebook.htm
Z tym że nie o literkach, a do nauki zapinania...na każdej stronie jest inne zapięcie: zamek, rzepy, guziki etc. Widziałam to na jakimś anglojęzycznym blogu, ale nie przypomnę sobie gdzie, a bez wzoru to mi raczej nie wyjdzie... Książeczka jest mi potrzebna dla Potwornickiej oczywiście, która jest na etapie fascynacji zapięciami, w wyniku czego dokonuje publicznych obnażeń, rozpinając zamek w kurtce (bez względu na warunki atmosferyczne) tudzież zatrzaski w nogawkach spodenek (za to nam przysolą grzywnę za obrazę moralności jak nic;P)

Może ktoś widział gdzieś taki wzór? Za wszelkie sugestie, linki i podpowiedzi będę wdzięczna niezmiernie. Ewentualnie nie musi być książeczka, moze być mata edukacyjna czy inne cuś - byle mialo dużo trudnych do rozpięcia zapięć;)

W tle trwa gajowa wrzuta: przybyły już:
-  ciuszki dla lalek - mamom dziewczynek radzę nie klikać na ten link w obecności swoich pociech;)
anioły we wszystkich kolorach tęczy Ani Koniecznej
haftowane obrazki Małgorzaty
Kartki - tu wprowadziłam bardziej precyzyjny podział, ze względu na przewidywany desant;)

cdn, bo Nadworny pstryka, Gajowa wstawia, a Potwornicka gania kota z obłędem w oczach;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

szablon

Google translate