poniedziałek, 2 listopada 2009

Zajawka bardziej konkretna

...pojawiła się w lewym górnym rogu;) Jedna z naszych twórczyń - Olga - zaprojektowała dla sklepu cudny bannerek. Po kliknięciu nań przeniesiecie się do sklepu - na razie w wersji niedostępnej dla publiczności.

W moim wypadku użycie słowa "Projektuję" jest nieco na wyrost, bo dla Srebrnego Gaju nie mam kiedy projektować, ale uznajmy, że to kiedyś nastąpi...;)

Apropos projektowania, nadal i wciąż szukam uzdolnionych Twórców płci obojga...aktualnie na przykład stolarzy-rzemieślników, bo mam pewien plan, do którego realizacji potrzebny mi stolarz z fantazją;) Ale także osób tworzących inną dowolną techniką, pasującą klimatem do Srebrnego Gaju. Zgłoszenia przyjmuję na razie na adres prywatny z bloga (patrycjaf [at] gazeta [kropka] pl), bo jakoś do tego sklepowego nie mam zaufania na razie...

A teraz zabieram miotłę i lecę z powrotem do Gaju:)

1 komentarz:

  1. banerek swietny! ale nie dziwi mnie to, Owieczka robi piekne rzeczy,ma kobieta talent :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

szablon

Google translate