niedziela, 1 listopada 2009

Obudź w sobie dziecko...

...zwłaszcza jak dorosłe życie daje w kość;) Mając dość grzebania w opcjach, atrybutach i ustawieniach uciekłam na chwilę do mniej oficjalnej części Srebrnego Gaju, żeby pokazać Wam kolejne dzieciowe produkty.

Na początek coś wystrojowego od naszej kolejnej twórczyni AgKe. AgKe specjalizuje się w decoupage...i pisząc specjalizuje się mam na myśli, że robi to po mistrzowsku;) Miałam okazję wielokrotnie oglądać dekupażowe przedmioty, co więcej usiłowałam także sama nauczyć się tej techniki (ze skutkiem, jak zwykle...:P), więc wiem ile cierpliwości i talentu potrzeba, żeby w tej technice wykonać coś pięknego i niepowtarzalnego. Na przykład takie dzieciowe cudeńka:


Zdjęcia nadworny fotograf, statystów udostępniła Potwornicka, zaś projekt i wykonanie przedmiotów: AgKe.

W sklepie znajdziecie więcej tych cudeniek - nie tylko dla dzieci.

A skoro już w pokoju dziecięcym jesteśmy, to zobaczcie jeszcze produkty pani Heleny, które sprzedawać bedziemy pod marką handmade by Helena. Pani Helena znajduje się wysoko na mojej liście "Twórców, którym talentu zazdroszczę najbardziej", ponieważ robi nieosiągalne dla moich drewnianych palców patchworki;) Te, które podobają mi się najbardziej, to seria anielska:

Zdjęcia nadworny fotograf, zaś projekt i wykonanie przedmiotów: handmade by Helena.

W Srebrnym Gaju znajdzie się ich trochę więcej, także z motywami typowo dzieciecymi oraz jedna przepiękna kołderka, którą nadworny fotograf od paru dni zastanawia się, jak sfotografować;)

I tyle krótkiego raportu z lasu tj. Gaju na dziś. Potwornicka powoli traci cierpliwość do biznesowych pomysłów mamy i daje czadu, więc Gajowa robi sobie fajrant i idzie demonstracyjnie z dzieckiem na spacer, żeby wszyscy widzieli, że jest dobrą matką;)

3 komentarze:

  1. Anioły prześliczne, jestem pełna podziwu! Z głębi serca podziwiam artystkę! Decoupage'u postanowiłam nigdy się nie uczyć, to wymaga tyle precyzji, że też mogę tylko się pozachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  2. I może to jest właściwa droga...frustracji mniej;) Ja niestety nie mogę się powstrzymać przed próbowaniem i w ten sposób lista niedostępnych dla mnie technik rośnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek przecudny,a inne prace także,chwalę bardziej aniołka, bo takowego zrobić nie umiem. Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

szablon

Google translate